Svatební obřady v roce 2019

TERMÍNOVNÍK OBŘADŮ 2019 - viz níže

Svatební obřady se konají:
– v okrasné zahradě u zámecké oranžérie,
 v případě nepříznivého počasí ve vnitřních prostorách oranžérie (doporučený počet účastníků obřadu – 80 osob)
 
– ve společenském salonu nebo v sále velké knihovny zámku 
(doporučený počet účastníků obřadu – maximálně 10 osob;
pro rezervaci obřadu je nutná individuální dohoda se správou zámku)

 

GENERÁLNÍ OPRAVA NOVOGOTICKÉ HRADEBNÍ ZDI POD ZÁMKEM VČETNĚ TERAS SI PRO ROK 2018 VYŽÁDALA UZAVŘENÍ ZÁMECKÉHO NÁDVOŘÍ I VNĚJŠÍHO SCHODIŠTĚ S VÝSTUPEM Z NÁDVOŘÍ NA HORNÍ TERASU.

Z TOHOTO DŮVODU SE V PROSTORU NÁDVOŘÍ NEBUDOU KONAT ANI SVATEBNÍ OBŘADY. Děkujeme za pochopení.

Kontakt, informace v pracovní dny od 8.00 do 15.30 hodin:
PhDr. Eva Kolářová, kastelánka
Národní památkový ústav, státní zámek Raduň
Zámecká 67, 747 61  Raduň

Telefon: 553796119 příp.724664005, ev. mailem na adrese: kolarova.eva@npu.cz

Poplatek za pronájem okrasné zahrady na 60 minut /příp. v individuálně sjednaných případech za pronájem sýpky/ v řádných termínech  pro obřady se zahájením v 10, 11, 12 a 13 hodin
 je pro rok 2018 stanoven na 5 000 Kč.
 
Poplatek za pronájem zámeckého nádvoří na 60 minut
v řádných termínech pro obřady se zahájením v 10, 11, 12 a 13 hodin
je pro rok 2018 stanoven na 4 000 Kč.

Poplatek za pronájem okrasné zahrady na 60 minut
ve výše vypsaných řádných denních termínech  pro obřady s mimořádným zahájením
v 9, 14 a 15 hodin je pro rok 2018 stanoven na 6 000 Kč.
 
Poplatek za pronájem zámeckého nádvoří na 60 minut
ve výše vypsaných řádných denních termínech pro obřady s mimořádným zahájením
v 9, 14 a 15 hodin
je pro rok 2018 stanoven na 5 000 Kč.  
 
Poplatek za pronájem okrasné zahrady na 60 minut
ve všední dny od úterý do čtvrtka  se zahájením v 10, 11, 12 a 13 hodin
je pro rok 2018 stanoven na 4 500 Kč.
 
Poplatek za pronájem okrasné zahrady na 60 minut /příp. v individuálně sjednaných případech za pronájem sýpky/ k mimořádným svatebním obřadům
konaným mimo výše uvedené dny a hodiny  je pro rok 2018 stanoven na 10 000 Kč.
 
Za obřad zrušený  po úhradě krátkodobého pronájmu prostoru ke konání svatebního obřadu bude správou SZ Raduň účtován režijní poplatek ve výši 1 000 Kč.

Poplatek za pronájem společenského salonu nebo velké knihovny k mimořádným svatebním obřadům v roce 2018 činí: na 30 minut 5 000 Kč; na 60 minut 8 000 Kč.     

Dále nabízíme svatební fotografování:
– ve dvou interiérech zámku za poplatek 350 Kč za každých započatých 10 minut
– v interiéru oranžérie za poplatek 350 Kč za každých započatých 10 minut
– v interiérech oranžérie a v okrasné zahradě za poplatek 500 Kč za každých započatých 10 minut

 

Prosíme snoubence, kteří mají zájem o konání svatebního obřadu v prostorách okrasné zahrady, příp. oranžérie státního zámku Raduň či v nádvoří zámku, aby se s rezervací termínu obraceli výhradně na matriční úřad Obce Raduň; paní Jana Škrobánková, telefon 553 796 125.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Páry, které budou mít u Obce Raduň  zadáno datum obřadu, prosíme, aby nejméně 30 dnů před jeho konáním kontaktovali správu zámku Raduň a sjednali si předem cca třiceti minutovou schůzku, během níž obě strany uzavřou  krátkodobou nájemní smlouvu a dohodnou rozvh  svatební dramaturgie, Při této příležitosti uhradí nájemce příslušné nájemné do pokladny zámecké správy, a to v hotovosti.

Úřední doba pro snoubence: obvykle v pondělí, od 8.30 do 15.30 h.

Schůzka se bude konat v kanceláři správy zámku;
kontakt: PhDr. Eva Kolářová, kastelánka
Národní památkový ústav, státní zámek Raduň
Zámecká 67, 747 61  Raduň 
Info: pracovní dny od 8.00 do 15.30; telefon: 553796119 příp.724664005, email: kolarova.eva@npu.cz

Obec Raduň zajišťuje: provedení vlastního svatebního obřadu za účasti oprávněného oddávajícího a pověřeného zástupce matričního úřadu.

Správa zámku zajišťuje: výzdobu, vybavení a organizační služby související s obřadem.

Správa nezajišťuje žádnou formu občerstvení. Případné cateringové podání malého občerstvení svatebčanům je vždy nutno dohodnout předem se správou zámku. Za takovouto nadstandardní službu bude účtován mimořádný poplatek, stanovený v závislosti na aktuálním rozsahu dotčené služby.   

ŘÁDNÉ TERMÍNY SVATEBNÍCH OBŘADŮ V ROCE 2019

pátek 31.5.                       10, 11, 12 a 13 hodin
sobota 1. června              10 a 13 hodin; obřady v 11 a 12 hodin jsou rezervovány; zadán je  rovněž mimořádný termín ve 14.00 hodin  

pátek 14. června              10, 12 a 13 hodin; obřad v 11 hodin je rezervován

sobota 15. června            10 a 12 hodin; termíny v 11 a 13 hodin jsou zadány

pátek 28. června              10,11,12 a 13 hodin
sobota 29. června            10, 11, 12 a 13 hodin

pátek 5. července             15 hodin, církevní sňatek   

pátek 12. července           10,11,12 a 13 hodin
sobota 13. července         10, 11 a 12 hodin; obřad ve 13 hodin je zadán

pátek 26. července           10,11,12 a 13 hodin
sobota 27. července         10, 11 a 12 hodin; obřad ve 13 hodin je zadán

pátek 3. srpna                   10,11 a 13 hodin; obřad ve 12 hodin je zadán

pátek 9. srpna                  10,11,12 a 13 hodin
sobota 10. srpna              10, 11 a 13 hodin; obřad ve 12 hodin je zadán

pátek 23. srpna                 v 10, 12 a 13 hodin; obřad v 11 hodin je zadán

sobota 24. srpna             10, 11 a 13 hodin; obřad ve 12 hodin je zadán 

pátek 6. září                   10,11, a 12 hodin; obřad ve 13 hodin je zadán
sobota 7. září                 10, 12 a 13 hodin;  obřad v 11 hodin je rezervován

pátek 20. září                   10,11,12 a 13 hodin
sobota 21. září                 10, 11, 12 a 13 hodin

pátek 4. října                    10,11,12 a 13 hodin
sobota 5. října                  10, 11, 12 a 13 hodin

pátek 18. října                   10,11,12 a 13 hodin
sobota 19. října                 10, 11, 12 a 13 hodin         

termíny aktuzalizovala k 26.10.2018 dr. Eva Kolářová, kastelánka