Svatební obřady v roce 2023

TERMÍNY OBŘADŮ 2023 – viz níže

Svatební obřady se konají:
– v okrasné zahradě u zámecké oranžerie,
 v případě nepříznivého počasí ve vnitřních prostorách oranžérie (doporučený počet účastníků obřadu – 80 osob)
– cena za pronájem a pořadatelské služby v řádném termínu stanoveném matrikou – 7 000,- Kč
– cena za pronájem a pořadatelské služby v mimořádném termínu (nutno dohodnout s matrikou a správou SZ Raduň) – 10 000,- Kč
 
– v předem vytyčených prostorách zámku 
(doporučený počet účastníků obřadu – maximálně 10 osob;
pro rezervaci obřadu je nutná individuální dohoda se správou zámku)
– cena za pronájem a pořadatelské služby v řádném termínu stanoveném matrikou – 7 000,- Kč
– cena za pronájem a pořadatelské služby v mimořádném termínu (nutno domluvit s matrikou a správou SZ Raduň) – 10 000,- Kč

 

Kontakt, informace v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin:
Mgr. Markéta Kouřilová, kastelánka
Národní památkový ústav, státní zámek Raduň
Zámecká 67, 747 61  Raduň

 

Telefon: 553796119, 732828365, event. mailem na adrese: kourilova.marketa@npu.cz

 

Dále nabízíme svatební fotografování:
– fotografování v interiéru s průvodcem 1500 Kč za každých započatých 30 minut

– fotografování v exteriéru (okrasná zahrada) bez průvodce 800 Kč za každých započatých 30 minut

Prosíme snoubence, kteří mají zájem o konání svatebního obřadu v prostorách okrasné zahrady, příp. oranžérie státního zámku Raduň či v nádvoří zámku, aby se s rezervací termínu obraceli výhradně na matriční úřad Obce Raduň; paní Jana Vochočová, telefon 553 796 125.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Páry, které budou mít u Obce Raduň  zadáno datum obřadu, prosíme, aby nejméně 30 dnů před jeho konáním kontaktovali správu zámku Raduň a sjednali si předem cca třicetiminutovou schůzku, během níž obě strany uzavřou  krátkodobou nájemní smlouvu a dohodnou rozvh  svatební dramaturgie, Při této příležitosti uhradí nájemce příslušné nájemné do pokladny zámecké správy, a to v hotovosti.

schůzka se bude konat v kanceláři správy zámku;
kontakt: Mgr. Markéta Kouřilová, kastelánka
Národní památkový ústav, státní zámek Raduň
Zámecká 67, 747 61  Raduň 
Info: pracovní dny od 8.00 do 15.30; telefon: 553796119, email: kourilova.marketa@npu.cz

Obec Raduň zajišťuje: provedení vlastního svatebního obřadu za účasti oprávněného oddávajícího a pověřeného zástupce matričního úřadu.

Správa zámku zajišťuje: výzdobu, vybavení a organizační služby související s obřadem.

Správa nezajišťuje žádnou formu občerstvení. Případné cateringové podání malého občerstvení svatebčanům je vždy nutno dohodnout předem se správou zámku.

ŘÁDNÉ TERMÍNY SVATEBNÍCH OBŘADŮ V ROCE 2023

pátek 26. května            10, 11, 12 a 13 hodin

sobota 27. května          10, 11, 12, 13 hodin

pátek 9. června               10, 12 a 13 hodin, termín v 11 hodin je rezervován

sobota 10. června           všechny termíny jsou rezervovány

pátek 23. června              10 a 11 hodin, termíny ve 12  a 13 hodin jsou rezervovány

sobota 24. června            10 a 13 hodin, termíny v 11 a 12 hodin jsou rezervovány

pátek 7. července            10, 11 a 13 hodin, termín v 12 hodin je rezervován

sobota 8. července          všechny termíny jsou rezervovány

pátek 21. července           10, 11 a 13 hodin, termín ve 12 hodin je rezervován

sobota 22. července         všechny termíny jsou rezervovány

pátek 4. srpna                     10, 12 a 13 hodin, termín v 11 hodin je rezervován

sobota 5. srpna                   10 hodin, termíny v 11, 12 a 13 hodin jsou rezervovány

pátek 18. srpna                    10, 11 a 12 hodin, termín v 13 hodin je rezervován

sobota 19. srpna                 10 a 13 hodin, termíny v 11 a 12 hodin jsou rezervovány

pátek 1. září                          10, 11, 12 a 13 hodin

sobota 2. září                       všechny termíny jsou rezervovány

pátek 15. září                       10, 11, 12 a 13 hodin

sobota 16. září                     10, 11 a 13 hodin, termín ve 12 hodin je rezervován

pátek 22. září                       10, 11, 12 a 13 hodin

sobota 23. září                     10 a 11, termíny ve 12 a 13 hodin jsou rezervovány

pátek 6. října                         10 a 11, termíny ve 12 a 13 hodin jsou rezervovány

sobota 7. října                      10, 11, 12 a 13 hodin

pátek 20. října                       10, 11, 12 a 13 hodin   

sobota 21. října                     10, 11, 12 a 13 hodin

 

termíny aktuzalizovala k 10. 7. 2023 Mgr. Marketa Kouřilová  

 

 

 

Rychlý kontakt

Nevíte si rady? Nevadí, ozvěte se nám, rádi vám poradíme.